Mellemtrin

Her kan du finde projektforløb for mellemtrinselever fra 4. - 6. klasse. Alle projektforløb er udarbejdet af Høje Taastrups pædagogiske personale (lærere, pædagoger ect.)

4. klasse

5. klasse

Projektspørgsmål: Hvordan kan vi synliggøre verdens forskellige madkulturerer til flest mulige mennesker?

Produkt: Streetfoodmarked.

6. klasse

Projektspørgsmål: Hvordan kan vi finde på noget, som fremmer vigtige indsatser for bæredygtighed og producere en podcast om det?

Produkt: Klimapodcast

Hvis du vil se forløbet så klik her

Projektspørgsmål: Hvordan kan vi som havbiologer vise forskellen på et sundt og et usundt hav, samt forklare og begrunde hvorfor de forskellige fisk lever i henholdsvis sundt og usundt hav?

Produkt: Fremvisning af et sundt og et usundt hav. Fisk i papmache. Affald og andre farver i den usunde del. Lasercuttede fisk.

Hvis du vil se forløbet så klik her

Projektspørgsmål: Hvordan kan vi som artister underholde vores skole i en humoristisk Fløng Revy?

Produkt: Revy for hele skolen.